Pierwszy nabór przeprowadzony w ramach konkursu Ścieżka SMART dla przedsiębiorstw z sektora MŚP został rozstrzygnięty. W ramach tego naboru, pozytywną ocenę wniosku uzyskało jedynie 198 projektów na ponad 1500 złożonych. Wielkie gratulacje!
Natomiast z tej okazji przygotowaliśmy dla Państwa webinar zawierający praktyczne wskazówki co należy zrobić, by z sukcesem podpisać Umowę z Instytucją i bezpiecznie rozpocząć realizację projektu.
Zachęcamy do zapisu na webinar, zarówno jeśli realizowali już Państwo projekty w poprzednich perspektywach, jak i zaczynają Państwo przygodę z dotacjami. Podczas wydarzenia nie tylko opowiemy jak rozpocząć proces rozliczania dotacji, ale również przedstawimy jak proces rozliczania zmienił się w stosunku do starej perspektywy finansowej
Dzięki obecności na webinarze dowiedzą się Państwo m.in.:
- jak wygląda procedura zawarcia umowy o dofinansowanie?
- jak wygląda procedura rozliczania projektu?
- jak przygotować postępowania ofertowe?
- jak wygląda obsługa wniosku w systemie CST2021?
- jak powinno się przygotować do kontroli projektu?
- na czym polega zachowanie okresu trwałości?
Do kogo skierowany jest webinar?
Webinar skierowany jest do osób, które pozyskały dofinansowanie w ramach konkursu Ścieżka SMART przedsiębiorstw z sektora MŚP.
Natomiast już teraz zachęcamy do zapoznania się z artykułem, który na pewno przyda się Państwu w pierwszym etapie realizacji projektu tj. podpisywania Umowy z Instytucją: https://grantera.pl/dokumenty-sciezka-smart/.
Jeśli Państwa projekt nie znalazł się wśród tych, które otrzymały dofinansowanie, przygotowaliśmy artykuł, który może Państwu podpowiedzieć co dalej: https://grantera.pl/nie-dostalem-dotacji/