58 380 15 96 info@grantera.pl

WEBINAR: Ścieżka SMART NCBiR – podpisywanie umowy i rozliczanie dotacji

Pierwszy nabór przeprowadzony w ramach konkursu Ścieżka SMART dla dużych przedsiębiorstw został rozstrzygnięty. W ramach tego naboru, pozytywną ocenę wniosku uzyskało 28 projektów. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Państwa webinar zawierający praktyczne wskazówki co należy zrobić, by z sukcesem podpisać Umowę z Instytucją i rozpocząć realizację projektu.

Webinar odbędzie się 26 października br. o godzinie 11:00. Prowadzącym będzie Pan Amadeusz Szewczyk, Dyrektor działu rozliczania w firmie Grantera. 

Zachęcamy do zapisu na webinar, jeśli:

  • realizowali już Państwo projekty w poprzednich perspektywach,
  • zaczynają Państwo przygodę z dotacjami.

 

Dzięki obecności na webinarze dowiedzą się Państwo m.in.:

  • jak wygląda procedura zawarcia umowy o dofinansowanie?
  • jak wygląda procedura rozliczania projektu?
  • jak przygotować postępowania ofertowe?
  • jak wygląda obsługa wniosku w systemie CST2021?
  • jak powinno się przygotować do kontroli projektu?
  • na czym polega zachowanie okresu trwałości?

 

Do kogo skierowany jest webinar?

Webinar skierowany jest do osób, które pozyskały dofinansowanie w ramach konkursu Ścieżka SMART dla dużych przedsiębiorstw.

Zachęcamy do zapoznania się z artykułem pt. Sukces w konkursie Ścieżka SMART – co dalej? Czyli rozliczanie dotacji w pigułce, przed webinarem. Nie przegap tej istotnej dawki wiedzy, aby nie zaprzepaścić pozyskanych funduszy. 

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na wykorzystanie wskazanego przeze mnie adresu email w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się tutaj.

Podziel się wiedzą

Skorzystaj z naszej pomocy

​Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

Wyślij mail z zapytaniem -
skontaktujemy się aby omówić szczegóły.

zapytania@grantera.pl