Pierwszy nabór przeprowadzony w ramach konkursu Ścieżka SMART dla dużych przedsiębiorstw został rozstrzygnięty. W ramach tego naboru, pozytywną ocenę wniosku uzyskało 28 projektów. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Państwa webinar zawierający praktyczne wskazówki co należy zrobić, by z sukcesem podpisać Umowę z Instytucją i rozpocząć realizację projektu.
Webinar odbędzie się 26 października br. o godzinie 11:00. Prowadzącym będzie Pan Amadeusz Szewczyk, Dyrektor działu rozliczania w firmie Grantera.
Zachęcamy do zapisu na webinar, jeśli:
- realizowali już Państwo projekty w poprzednich perspektywach,
- zaczynają Państwo przygodę z dotacjami.
Dzięki obecności na webinarze dowiedzą się Państwo m.in.:
- jak wygląda procedura zawarcia umowy o dofinansowanie?
- jak wygląda procedura rozliczania projektu?
- jak przygotować postępowania ofertowe?
- jak wygląda obsługa wniosku w systemie CST2021?
- jak powinno się przygotować do kontroli projektu?
- na czym polega zachowanie okresu trwałości?
Do kogo skierowany jest webinar?
Webinar skierowany jest do osób, które pozyskały dofinansowanie w ramach konkursu Ścieżka SMART dla dużych przedsiębiorstw.
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem pt. Sukces w konkursie Ścieżka SMART – co dalej? Czyli rozliczanie dotacji w pigułce, przed webinarem. Nie przegap tej istotnej dawki wiedzy, aby nie zaprzepaścić pozyskanych funduszy.