58 380 15 96 info@grantera.pl

Case Study – rozliczanie projektu 6.2 Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację

Firma z branży szkoleniowej, specjalizująca się w profesjonalnych kursach językowych, stanęła przed wyzwaniem rozliczenia projektu w ramach działania 6.2 Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację. Kluczowe wyzwania, które Przedsiębiorstwo napotkało to trudności związane z formalnościami oraz szczegółowymi wymogami dotyczącymi rozliczenia projektu w ramach tego konkursu. Dodatkowo, firma zmagała się z dużą liczbą dokumentów, które musiały zostać złożone w Bazie Konkurencyjności – co wymagało szczegółowej wiedzy i doświadczenia w zakresie zgodności z umowami o dofinansowanie.

Firma zwróciła się do Grantery z prośbą o kompleksowe wsparcie w rozliczaniu projektu cyfryzacyjnego, realizowanego w ramach programu wspierającego cyfryzację MŚP. Po podpisaniu umowy Grantera przystąpiła do działań, które obejmowały m.in.:

  • Doradztwo w zakresie zgodności z umową – udzielono konsultacji dotyczących obowiązków wynikających z zapisów umowy o dofinansowanie, a także dostarczono wzory niezbędnych dokumentów (oświadczeń, protokołów odbioru, plakatu promocyjnego itp.).
  • Wsparcie przy umowach z wykonawcami – zapewniono doradztwo dotyczące zapisów w umowach z dostawcami i wykonawcami usług.
  • Weryfikacja wydatków i dokumentacji – zespół Grantery przeanalizował zgodność wydatków z umową, monitorując również poziom realizacji wskaźników projektu oraz dokonując przeglądu dostarczonej dokumentacji księgowej.
  • Tworzenie wniosków o płatność i monitorowanie wskaźników – Grantera zajęła się sporządzaniem wniosków o płatność oraz śledzeniem realizacji wskaźników produktywności i rezultatu.
  • Doradztwo dotyczące zmian w projekcie – na bieżąco zapewniano wsparcie przy wszelkich niezbędnych modyfikacjach projektu.

Dzięki kompleksowemu wsparciu Grantery firma szkoleniowa pomyślnie zakończyła i rozliczyła projekt w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Nowe, zdygitalizowane procesy znacząco skróciły czas obsługi klienta, uatrakcyjniły ofertę i umożliwiły zwiększenie dostępności produktów. Zmodernizowana oferta przyniosła wzrost przychodów i wzmocniła pozycję firmy na rynku, umożliwiając jej konkurowanie w nowych segmentach.

Rozliczenie projektu trwało 1,5 roku i zakończyło się sukcesem, umacniając pozycję rynkową przedsiębiorstwa oraz otwierając drogę do dalszego rozwoju.

Wsparcie w pozyskaniu dotacji - zachęcamy do bezpłatnej konsultacji.

Wypełniono formularz "KPO ARIMR - konsultacje"

Podziel się wiedzą

Skorzystaj z naszej pomocy

​Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

Wyślij mail z zapytaniem -
skontaktujemy się aby omówić szczegóły.

zapytania@grantera.pl