58 380 15 96 info@grantera.pl

Webinar: Podpisywanie umowy i rozliczanie projektu w konkursie „Bony na cyfryzację”


Z końcem kwietnia 2022 r. na stronie internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości pojawiła się lista projektów wybranych do dofinansowania w ramach Działania 6.2 „Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Dofinansowanie zostało przyznane dla 696 projektów.

Po celebracji pierwszego sukcesu oraz podpisaniu umów o dofinansowanie, Beneficjentów czeka realizacja zaplanowanych zadań, rozliczenie oraz ewentualna kontrola projektu.

Zapraszamy do udziału w naszym bezpłatnym webinarze, który odbędzie się już 13 maja 2022 r. o godzinie 11:00.

Podczas wydarzenia przedstawimy m.in.:

– jak udokumentować poniesienie wydatków w projekcie;

– jakie dokumenty/informacje należy przedstawić w celu potwierdzenia realizacji zaplanowanych wskaźników;

– jakie dokumenty mogą być weryfikowane podczas kontroli projektu;

– jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów.

Webinar poprowadzą Karol Bober, Prezes Zarządu firmy doradczej Grantera, który od 20 lat wspiera przedsięwzięcia o charakterze innowacyjnym i badawczo-rozwojowym i Amadeusz Szewczyk, Dyrektor działu rozliczeń projektów w Grantera Sp. z o.o., który od ponad 12 lat pomaga przedsiębiorcom w rozliczaniu współfinansowanych projektów inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, eksportowych i doradczo-szkoleniowych

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na wykorzystanie wskazanego przeze mnie adresu email w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się tutaj.

Podziel się wiedzą

Skorzystaj z naszej pomocy

​Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

Wyślij mail z zapytaniem -
skontaktujemy się aby omówić szczegóły.

zapytania@grantera.pl